رونالدو : به خاطراحترام به يونايتدخوشحالي نکردم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که به دليل احترام به تيم سابقش، پس از گلزني به منچستر خوشحالي نکرده است.


به گزارش فارس، کريستيانو رونالدو با وجود تساوي مقابل منچستر يونايتد در سانتياگو برنابئو، از صعود رئال مادريد به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مطمئن است. وي با آگاهي از اين که تيمش بايد براي راهيابي به دور بعد در اولدترافورد گلزني کند، معتقد است کاملا توانايي انجام اين کار را دارند و افزود: من فکر مي‌کنم فرصت خوبي براي گلزني مقابل منچستر و راهيابي به دور بعد مسابقات داريم. ستاره پرتغالي قوهاي سپيد خاطرنشان کرد: ما هميشه ابتکار عمل را در دست مي‌گيريم و براي پيروزي به اولدترافورد خواهيم رفت.

کريستيانو رونالدو در خصوص شادي نکردن پس از به ثمر رساندن گل مقابل تيم سابقش اظهار داشت: 6 سال براي منچستر بازي کرده بودم و هنگامي که به آن تيم رفتم فقط يک بچه بودم. همان طور که همه مي‌دانند، احترام فراواني براي باشگاه قائلم و به خاطر اين احترام پس از گلزني شادي نکردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان